Kızlar selamlar, 9+4 deyiz.
Daha önce lekelenme yaşadım iğne kullandım o geçti şimdide de sarı akıntı geliyor etrafı sulu gibi baya çamaşırımi ıslatıyor geçen hafta çarşamba idrar tahlili vermiştim temiz gelmişti. Sizdede oluyor mu normal midir? Kasinti yanma yok
Kontrolüm bu çarşamba gidince doktora da sorcamda