ikinciprensimgeliyor 2 gundur basim felaket agriyor 2 parol içmeme ragmen geçmedi.tansiyonum iyi bir sorun yok şükür.ama ensemden zonkluyor resmen.2 gun oncr tetanoz vuruldum.sag kolum kasildi.onun etkisi olabilrmi acaba? Bir yol gosterin bana nolur kafayi yemek uzereyim😣😣😣
EsZe ikinciprensimgeliyor isterseniz bir de minoset içmeyi deneyin. Parola göre biraz daha etkili bi ilaç
Elifsaadet ikinciprensimgeliyor benimde tuttumu geçmiyor, viks sürüyorum şakaklarıma ve enseme, karanlıkta dümdüz yatıyorum, sonrada sıcak duş alıyorum kaslar gevşiyor ve rahatlıyorum, öyle geçiyor.
bhrrhbpp24 Bende aynı durumdayım sizinle doktor parol ve minoset içebileceğimi söyledi ama ben içemiyorum zarar verir bebeğime diye korkuyorum acaba baş ağrısını geçirmenin farklı yöntemleri yok mu
ikinciprensimgeliyor bhrrhbpp24 valla ben gunde2-3 tane bile içtiğim oluyor cunku okadar dayanılmaz bir ağrı ki uyumakla dinlenmekle bile gecmiyor.doktorum gunde 3 taneye kadar icebilirsin demisti ama faydası olmadi.cok ictigimden belkide.size yarar belki.kac haftaliksiniz ben 21 haftaligim
Sena123 Geçmiş olsun öncelikle, bi yerde okumuştum Nurse Harvey’s in Headstick’i varmış, tamamen bitkisel yağlardan yapılmış bi stick, ağrının olduğu bölgeye masaj yaparak sürülüyor. Hamilelikte kullanmanın hiç bir zararı yokmuş, eczaneden alınabiliyor. Belki faydası olur..