Tgbkts sakin ol bende 24 haftalıkken temizlik yaptım 3 gün, çok ağır hemde 😒 sancıyla gittiğimde doktor doğum sancısı bu demişti. Ama enfeksiyondan ve yorgunluktan kaynaklıymış. Çok fazla enfeksiyon mantar vardı. Fitil verdi. Bebek çok aşağıda bol bol yat dinlen dedi. İlaçlarını kullanıp kontrollerini ihmal etme, yorma kendini. Temizlik bizim neyimize sanki pis kalsa nolucak