Cagla29930 gazlı bi hamile olacaksan malesef hiç bişey fayda etmiyor.ilk günden beri gaz sancısı çekiyorum.gitmediğimiz doktor, kullanmadığım ilaç kalmadı.iç karnım darmış bağırsakların büzüşmüş dediler en son ilaç filan vermez oldular.kendimi sıcak tutuyorum,kimyon kaynatıp içiyorum, soda içiyorum ama çok faydası olmuyor.yine de dene istersen.ben 32+5im hala çok kötüyüm inşallah seninki geçer.