Kızlar merhaba bebegım 2 aylık olacak hipp mamayla beslıyorum.. iştahlı kilo alımı da iyi ama doymuyor bu çocuk sürekli versen sürekli içeçek haftasının üzerinde yapıyorum yinele çok sık uyanıyor arıyor.. Bir arkadaşım mama doyurucu gelmıyor olabılır değiştirip denememi söyledi.. Ben normalde çok arayış içinde degısıklık yapan biri değilim onun sözünden sonra kafama takıldı internete okuyorum da.. Hipp anne sütüne en yakın olan devam sütü sindirimi çok çabuk dıye belirtilmiş epeyde yorum var çok çabuk acıktırıyor, bebeğim doymuyor falan.. Böyle bişeye şahit olan dikkatini çeken var mı aranızda ?