zehracelikel1 15+3 ‘teyiz hareketlerini hissetmiyorum Önceden hissediyordum yatarken dönerken falan zorlanıyordum sizce doktora gitmeli miyim
Ebruebos zehracelikel1 çok erken hissetmişsiniz. Ben 18. Haftaya doğru hissettim ama net değildi küçük pıt pıtlar. Sonra bir ara hissetmedim doktorum da 1 gün hissedersin 3,4 gün hissetmezsin dedi. 21 haftalığım bu hafta hep hissediyorum.
deryakrgz zehracelikel1 daha bebek çok küçük hareket takibi yapmak için çok erken ben 21+6 yım bende hergün yeni yeni hissetmeye başladım. Belkide siz hareket halindeyken hareket ediyordur. Ama hissetmemeniz normal..