Brsl0612 tabi tabi kapının önünde baktığım anne ve yavru kediydi yani hamile olmasam hiç umursamayacağım minicik bi çizik attı elime hemen doktoruma yazdım acile git gerekli görürlerse yaptır dedi acildeki hekimde riske atmadı yaptı hemen. kedi hala yavrusuna bakıyor kuduz değildi ama kuluçkada olabilir ihtimaline karşı yaptırdık zaten gebelikte uygun görülen bir aşı. ben yalnızca her doza gittiğimde iğneyi vuran kişiye belirttim şu kadarlık hamileyim diye daha özenli olurlar belki diye bi sorun yaşamadım çok şükür