Biliyorsunuz artık detaylı zamanımıza az kaldı doktor arayışındayım. Güzel ilgili bir doktordan hizmet almak için irtibata geçiyorum. Konuyla alakalı bilgi almak isteyip irtibata geçtiğim kurumlardan biri Altan cebeci. Buraya sadece konusmayı atacağım. Eminim doktor işinde iyidir memnun olanı da olmayanı da vardır. Lakin ben bir bebeğimi kromozom bozukluğundan kaybettim. Özel cocuklara hep hassastım basıma da geldiğinde cok daha hassas oldum. Konusmayı okuyan anlayacaktır ki ‘Sakat’ ibaresi TDK dan bile kalkarak yerine engelli kelimesi uygun görülmüştür. Cok ince bir detay olsa da beni rahatsız etti ve doktoru tercih etmeme kararı aldım. Bir de cocuklu aileler ne yapıcak? Bekleme alanı yok ben cocugumu hiç bir yere bırakamam mesela. Nasıl yapacağım seçenek yok
