Yzc_asli Kızlar 32de gittiğimde kızım 1950ydi doktor normal dedi ama 30.haftadan 32ye kadar sadece 280 gram alması bana az gelmişti. Bugün akşam kontrolüm var her bebiş farklı biliyorum ama 34.haftada ortalama olarak kız bebekler kaç gram olmalı 💕
Ceren1996 Yzc_asli merhaba canım bugun gittim bende kontrole 34+1 haftaligim 2403 prensesimin kilosu. 31+5de 1730du
Deleted33000 Yzc_asli bende 32+3 de gittiğimde 2.224 Gr di yarın 34+5 oluyorum sabah kontrolüm var bakalım kaç kilo olmuş oğluşum
Yzc_asli Ceren1996 maşallah canım güzel kilo almış inşallah bizde almışızdır 😍 bu arada günümüzde aynıymış 🥰
Ceren1996 Yzc_asli ya ne güzel doğum zamanı belli mi sizin. Benim ilk gebelik olduğundan henüz belli değil. Doktorum 36 haftada gel çatı kontrolu yapcam dedi.
aysegull01 irem27 ben normal doğum istiyorum onun için çok kilolu olmasın zaten son ay daha çok kilo alıyolar iri bebek olursa doğum da zor olma ihtimali var
irem27 aysegull01 bende normal doğum istiyorum çoğu kişide asıl zayıf bebeklerin doğumu daha zor demişti
Deleted33000 Semamtr yaa bende bugün 34+5 im bakalım ne kadar çıkacak ama benim hissettiğim daha fazla çünkü artık sığmıyor oraya belli yani karnimdan
Semamtr Deleted33000 aynı gündeyiz doğuma 37 kaldı. Kontrolünüz nasıl geçti. Benimde içime sığmıyor gerçekten dizleri diyaframa baskı yapıyor nefes alamıyorum
Yzc_asli Damla_g28 doktor kilosu için me dedi acaba benimki kiloyla alakalı bir şey demedi ama karnı küçük kalmış gerilik var dedi
aysegull01 irem27 doktorum daha rahat doğduklarını söyledi kilolu olunca kanala inmesi vs daha zor demişti
2bebek-41 Yzc_asli 34+5 te 2300 dü kız bebek. Dün gittim 35+5 te 2700 olmuş erken doğum riskim var diye ben biraz kilo yapıcı şeyler tükettim ondan mıdır bilmiyorum