Deletedmom421 benim de suyum fazlaydı hep erken olur diye düşünüyorduk doktorumla 35.haftayı gecelim şükür diyorduk meyve sularını kestim , ekmegi sadece bugday ekmeği yedim gebelik şekerim yoktu ama yinede tatlı bir süre tüketmedim ama şimdi 39.haftam bitmek üzere gelsin artık kızım diye ugraşıyorum gelmiyor yani dmeem o ki canını sıkma dikkat et yediklerine içtiklerine yeter ☺️