Merhaba. Şu an 23 Haftalık hamileyim. Ancak taşınacağız ve Hatay tarafında yaşayacağız. İskenderun Devlet Hastanesi depremden sonra yeni yapılmış. Ben Hataya gittiğimde 35. haftalarda olacağım. Yani doğrudan tavsiye üzerine doktor bulmam daha iyi olacak. Deneme şansım olmayacak. Daha önce doğum yapmış veya takibi yapan arkadaşlar tavsiye verirse çok sevinirim.