Merhaba kızlar. 4 aylık kız bebeğe hamileyim ve 2 yaşında bi oğlum var. Yani doğduğunda araları 2 buçuk yaş olacak. Yaşayanlardan bilgi almak istiyorum. Nasıl geçiyor 2 çocukla hayat. Bir de peş peşe olunca bilemiyorum nasıl olacak. Yardım falan da alabileceğim kimse yok. Tek başıma büyüttüm oğlumu. Yine ikisine de tek başıma bakacağım. Var mı 2 buçuk yaş arayla bebek büyüten?