Blueedremasx_ İlk gebeliğimde 2 doz yaptırmıştım ama şimdi bu.2.gebeliğim yaptırmak istemedim kendi rızam oldupunu söylediğim halde bugün il sağlık müdürlüğünden aradılar olmamı söylüyorlar sizler oldunuz mu bildim bileli sürekli tetanoz aşısı olduğumu biliyorum
Uzey Blueedremasx_ ben bugün oldum tek doz yeterli dedi karışık olan aşıyı olmadım tek tetanoz oldum karışık için istemiyorum diye imza attım tek aşı yeterli dedi ilk gebeliğimden aşılarım tammış 1 yıl sonra gelir yaptırırsın dedi tek doz tetanoz oldum sadece
momkrm19 Blueedremasx_ ilk gebeliğim 6 yıl önceydi sizin gibi iki doz oldum , bunda Dr tek doz boğmacalı aşı yeterli olur dedi 24.haftada yaptıracağım
Dmttthemum Blueedremasx_ bana kendileri yaptırma gerek yok dediler iki doz olmuşum zaten iki sene önce
6hilal_akin1 Blueedremasx_ ilk gebeliğimde oldum.Hatta 2 doz vurdular.5-10 sene süresi varmış.O süre zarfında kaçıncı hamilelik olursa olsun vurulmaya gerek yok demişti ebemiz
Blueedremasx_ Bebegimibeklerken__ işte olmak istemediğimi söylüyorum illa olmam için ikna etmeye çalışıyorlar
cebeci ben dün yaptırmayacağımı söyledim sağlık ocağı gebe izlemde tamam dediler ısrar etmediler yaptırmayı da düşünmüyorum