Annemin bir komşusu var. Kadının 6. Çocuğu istemiyorum filan diyordu ama korunmayı da bilmiyorlar Suriyeli kendisi. Dün anneme gitmiştim sancısı gelmiş bekledi baya birkaç saat sonra annemi çağırdı hastaneye gittiler hemen doğurur sandım sancıların çoğaldığı için. Sonra haber aldım ki bebekte kalp atışı yokmuş ölmüş. Şok oldum zaten kendimde 8 haftalık hamileyim dün kötüydüm psikolojik olarak etkilendim mideme kramplar girdi. Biraz ihmal gibi çünkü iki gün önce kan gelmiş kontrole filan gitmemiş suyu gelmiş ara ara . Diğeri doğumları gibi son ana kadar evde sancı çekmek istedi . Siz siz olun beklemeyin demekki kontrole gitmek lazım çok üzgünüm 😢 🙁🙁