Atnc merhaba birşey sormak istiyorum bende 26 haftalıkken bebeğimi kaybettim 2 gün yaşadı benimkide doktorum bir perinatoloji uzmanına yönlendirecek serklaj olup olmayacağım konusunda şuan gebeliğim normal ilerliyor bende de herhangi bir sorun yok sizin ne sorununuz vardı da yapıldı hiç bir sorun olmadığı halde önlem almak için serklaj yaparlar mı merak ediyorum