Benim bulantım 7 haftada başladı şuan 9.haftadayim birkaç gün önce serum taktılar yediğimi geri cikariyodum prizin bulantı ilacindan prilama geçtim hala bulantılarım isteksizliklerim devam etsede canımın istediği yiyeceği bulup tüketmeye çalışıyorum az az yiyerek ilaç kullanirsaniz belki sizinee hafifler ama tamamen kesinlikle geçmiyor üçüncü ayın sonuna kadar devam ediyormuş