2mrs_1mr erkekler hemen belli eder kendini ben ilk kızımı 7 ayda öğrendim kaç özele kaç doktora gittim göstermiyordu oğlumda 3 aylık devlette kendim gördüm ultrasyonda erkek olduğunu şimdi yine hamileyim her seferinde pozisyonları çok kötü sürekli kapatıyor ama 2 doktor 80 90 oranında kız dedi o kadar çok değişen bebekleri gördümki 5 ayda artık tam inanırım