Sevvalacr bhrrhbpp24 ya bende 11.haftada gttm %90erkek dedi 13.haftamdym gttm çok kusuyorm die doktor şey dedi poposunun üstüne oturmuş göremyorm dedi
Sevvalacr Sevdaninmucizesi sen değilmiydin canm kalça kemiğinden anlayan yoksa yanlış mı hatırlıyorm🤔
bhrrhbpp24 Sevdaninmucizesi söylerim tabi canım 16 haftalıkken gittim poposunu dönmüştü göstermedi herkes kız diyor ama ben erkek hissediyorum 😊
bhrrhbpp24 Sevvalacr yani genelde kızlar geç gösteriyormuş ya ondan herkes o düşünceye kapılıyor galiba 😊
Sevvalacr bhrrhbpp24 valla bende %90erkek deyince oğluşum diye sevyordm karnımı ee bu sefer poposunun üstüne otrmştu göremedik die sevemyorm yine🤭🤣
Sevdaninmucizesi bhrrhbpp24 öyle birşey yok canım kesinlikle yanlış Bi tez bende 16. 5 hafta da öğrendim kız dediler erkek çıktı doktora da sordum onla alakası yok 6. Ayda erkek öğrenen bile oluyor tamamen bebeğin açıp açmaması ile alakalı
Esrasrgn Mellek aaa ne güzelll benimde oğlum oluyo💙💙 hadi gözünüz aydın sağlıkla kucağına alırsın inşallah😍😘💙