Selam kızlar🩷
Çarşamba günü 38 hafta oluyorum ve çatı muayenem var. Normal doğum çok istediğim için doktorum muayene edecek ve ona göre doğum şeklime karar vereceğiz. Bugün klinikteki hemşiresiyle görüştüğümde muayeneye sabah gelin zaten sizin için ağrılı bir kontrol olacak bir de akşamki rahim kasılmalarınızla iyice canınız acımasın dedi. Aşırı gözüm korktu😭 O kadar ağrılı bir muayene mi sizin nasıl geçti?