Chanelmom Boğazımda beyaz birşey gördüm. Netten araştırdığımda, bademcik taşı yazıyordu. Tabi enfeksiyonla karıştırmamak lazım. Taş, süt ve süt ürünleri çok tüketmekten oluşuyormuş. Zaten bende Ezelden beri böbrek taşı oluşuyor. Uzun zamandır yoktu. Çok kalsiyum tüketemiyordum☹️ Ama şimdi mecruburm. İlaç da içiyorum içmesem bi kaç gündür yürümekte zorlanıyordum. Bu ilttetten nasıl kurtuldunuz? İlacı bırakamam, pastörize süt içiyorum. Kaybatmalımıyım iyice? Ne yapmalıyım?
Zulall Bademcik taşını çocukluğumda çok çektim illet bişi çok kötü kokuyor sizi çok iyi anlıyorum hep ağzıma gelirdi bi bakardım mercimek kadar ozaman hiç anlam veremedim bu duruma tabi sonra büyünce kurtuldum kendiliğinden geçti fakat ne zaman böyle hasta olsam kendiliğinden yine oluşuyor geçiyor 😫
Chanelmom [silindi] benim başıma bu ilk defa geldi. Çok süt tükettiğimden. Hazır sütü de kaynatmalıymışım, belki işe yarar
[silindi] Chanelmom sonradan oluşm bişey oldugunu düşünmüyorum siz farketmemişsinizdir çünkü bademciğin yapısından kaynalanıyor ben çay kaşığının arkasıyla alırdım çok rahatsız olurdum düşünün