Selsi Aşılamanın 7.günü kasık ve inanılmaz göğüs ağrısı var , yüz üstü yatamıyorum bile o derece hassas neden acaba ? Aşılama olan arkadaşlar sizde oldu mu bu gibi durum ?
yesimvera Selsi ben 2 çatlatma yaptım hiç göğüslerim ağırmadı. Aşılama yapınca göğüste ağrı oldu bel kasık karın ağrısı da var tabi. Umutlandırmak istemem ama inşallah vardır canm dinlenmene bak
Ceydaaas1 Selsi oluyor canım normal inşallah hamilelik belirtsiidr 15 gün boyunca domunamadim dediğin gibi üstüne bile yatamadım iğne ve ilaçlardan oluyor Sanrm hamilelik belirtisi de olabilri
Selsi Kasıklarımda ara ara batma oluyor evet , ama göğüs hassasiyetim baya var , senin tuttumu peki canım @yesimvera
Selsi Leontiine benim aşırı kasık ağrım yok ara ara kramp şeklinde oluyor ama göğüs ağrım fazla inşallah tutmuştur benimde ya
Leontiine Selsi amin inşallah ben aşılamanın 16. Günü kan verdim öyle öğrenmiştim. Adet olmam gereken ilk gün yaptığım test silik çıktı 3. Gün olunca tekrar yaptım çift çıktı öyle gittim kan vermeye 🫂 inşallah sizde güzel haberler alırsınız
Selsi Necla3313 benimde ilk aşılamam negatif oldu artık yapmayacapım 4-5 ay kafamı dinlendirme kararı aldım aşırı bunalıyor insan sürekli negatif görmekten