Bütün annemer merhabaa 🙋🏽♀️
Benim acil sormam gereken bişey var internetten araştırdım ama bi sonuç bulamadım.
29+1 gebeliğim duşa girdim oturarak duş aldım çıktığımdan beri oturduğum bölgemden bacaklarıma doğru aşırı bi ağrı giriyor yürürken oturup kalkarken zorlanıyorum sanki birisi etlerimi sıkmış acısını çekiyormuşum gibi yaşayan var mı veya bilgisi olan normal mi doktora gitmem gerekir mi ?