Şöyle benim plt trombosit düşüklüğüm var. Kan sulandırıcı ilaç kullandırmak istemiyor doktorum. O yüzden ne kadar az hormon ilacına maruz bırakırsak o kadar iyi dedi. Bu ay tekrar letuya başladım. Yanında estrofemde başladık eğer büyümezse ilaçlıya dönmüş olacak