Min_nak Merhaba kızlar.. 3 günden beri hastanedeyim ve bi 2 gün daha var habire kilolarca serum yiyorum.. daha 11 haftalığım sizce de o serumlar bana loplop et olarak dönmez mi..🥺🥺
tugba_kck_1987 Min_nak Bende 3 gün hastanede yattım aşırı kanamam vardı hem iğne hem serum yedim çıkana kadar bende kilodan ziyade ödem yaptı şiştim baya bi kendime gelene kadar 2 hafta geçti şimdi indi çok şükür ama baya bi vücudu sisiriyo geçmiş olsun
esractn Min_nak Ben 7 gün yattım hastanede 9 haftalıkken. Gunde 3 kilo serum yedim toplamda 21 kilo serum yedim 😁 kilo olarak dönmedi bana, gram faydası olamadı hatta 😕😬😂
Yalinn8 Min_nak et olarak dönmez ama ödem yapabilir tabi, sonrasinda bol su tüketin ki idrarla daha hizli gitsin
ceco Min_nak ben çok yedim haftada 5 neredeyse doktor hastaneye yatış veriyordu istemedim 😄 şimdi 23 haftalığım 52 kgyim
Min_nak Ben 50 kiloyla başladım gebeliğe.. şu an kaç kiloyum bilmiyorm.. umarım dediğiniz gibi kilo olmadan atlatırım..😏😏😏
Vera Min_nak haftada 1 kesin serum yedim,bazen 4 ü bile geçti. 8 aylık hamileyim 7 kg aldım. Kilo olarak değil ama ödem olarak dönebilir o yüzden bol su iç canım. Tuzlu şeylerden uzak dur faydasını görürsün kafana takma
Crnarz Min_nak ahhh canım bende çok serum yedim dört aya kadar sonradan çok hızlı bir şekilde kilo aldım 30+3 olduk artık son aylar da nasıl olurum bilemiyorum 😔
Muzika Min_nak normal canım ben de 4 gün boyunca 2şer litre serum aldım yüzüm acayip şişti ☺️ Ama gecti sonra. Bebişlerimiz de biz de iyi olalım da 🙏