Miraw Kızlar benim bebeğim hep makat pozisyondaydi ondan mı acaba karnım yukardaydi bilmiyorum sanki bı kaç haftadır baş aşağıya mi indi ne karnım aşağıya indi korkuyorum acaba normal mi bilmiyorum da bilgisi olan bakabilirmi