Esinti14 kuzum onu 6 haftalıkken yapıyorlar zaten kalp atımını duyduktan sonra bildiriyorsun yaa sağlık ocağına yani ben kalp atımını duymadan bildirmiştim özel hastane takipliydim 5+3 de keseyi gördükten sonra doktorum dedi sağlık ocağına bildir sana iki sayfalık kan tahlili yapacaklar yapmışlardı.. 6 haftada..