Ayfat90 Kızlar var mı burada aşılama olanlar ? Hangi doktora gittiniz, başarılı oldu mu ? Tavsiye eder misiniz? Bir de ücretleri ne kadar biliyor musunuz?
Selsi Ben yeni aşılama oldum 7.günüm bugün inşallah tutmuştur , özel hastaneler de 20-25 bin i buluyor . Sizin ilk aşılamamı olacak
Selsi Teşekkür ederim inşallah tutar 💞 sizin biraz yüksek tutmuş benim gonal-f ve çatlatma iğnem evde olduğundan düşük tuttu belkide
Anneolucamm merhaba ben sema mülayim ve esra ünal da denedim dr olarak benimkiler negatif oldu maalesef. DR olarak sema mülayimi seçmemenizi öneririm çok negatif bir insan
Sinem2019 Taner bey de oldum iki sefer tutmadı. 4 ay sonra kendiliğinden oldu 21. Haftam taner beye gidiyorum