Merhaba sevgili anneler ve anne adayları tecrübenize ihtiyacım var. Nasipse bebeğimiz haziran ayında dogacak ve biz bu yaz tatil planımızı ertelemek durumunda kalıyoruz. Hava değişimi bilmediğimiz bir şehir olası her durum için tanımadığımız doktor hastane eylül ayında anca antalyaya gidebiliriz diye düşünüyoruz . Bana biraz tecrübelerinizden bahsedebilir misiniz.