Gkcnr Kızlar muayenede suyumun fazla olduğu söylendi bugün seker testi yapildi bi sorun yok baska neden olabilir
Gizem1504 Gkcnr benmde fazla biraz şeker testi istedi umarım şeker çıkmaz sizin bebekte önde mi gidiyor
Cnsyldz Gkcnr perinatoloji doktoru banada aynısını dedi şeker yüklemesi yaptır dedi benimde bütün sonuçlarım güzel çıktı, düzenli gittiğim kadın doğum doktoru suyun fazla dememişti hiç, bu durumda riskli gebelikmi sayılıyor ben anlamadım vallahi bu işten bir şey🫣
Mrscakir Gkcnr ikili taramada benimde suyum fazlaydı şekerden şüphelendiler şeker takibi yaptık bi sorun olmadı şeker çıkmadı. Doğuma kadar da fazlaydı bir problem yaşamadık. Hatta suyum fazla olduğu için 41 haftaya kadar kendi sancın gelene kadar doğumu bekleyeceğiz dedi doktorum. Su azalması sıkıntı olabiliyormuş. 40+1de kendi sancımla doğum yaptım zaten ☺️
Kvsr46kvsr Gkcnr benimde hem suyum fazla hem bebek3-4 hafta ilerde. Şeker yüklemesinde güzel çıktı sonuçlarım. Dahiliyeye gittim bugün, şeker yok ama yinede bi diyet uygulayıp bakalım durumuna dedi. Diyete başladım 😒
Gulcan_15 Bende 24 haftalık hamileyim bana da bu hafta suyun sınırın üstünde dedi şeker çıkmadı bende de. Karbonhidrat, makarna, tatlı tüketme dedi sanırım su tutuyor vücutta bunlar yemiyorum bende
Gizem1504 Gkcnr evet 6 7 gün arası önde gidiyor erkek benimkide korkum var ama şeker çıkmadı tahlillerde ama testi istedi doktor
Gizem1504 Mrscakir böyle olumlu yorumlar görünce içim rahatlıyor bu haftalarda su fazlalığı çok oluyor sanırım
Selim_Alparslan Gizem1504 Benimde ilk gebelikte suyum fazlaydı bebekte 2 hafta öndeydi kuzum 3700 dogum yapmıştım. Şuan yine suyum ust sınırda çıktı bence sıkıntı olmaz ya karbonhidrat tatli vs biraz kesmek gerekiyor 🌸
Mrscakir Gizem1504 evet bende sizin gibi bi tık kafaya takmıştım bir şey olur mu acaba fazla olunca falan diye ama doktorumla konuşunca rahatlamıştım. Ben fazla meyve yiyordum onun için fazla olabileceğini söyledi suyumun sonrasında yoğurtla falan tüketmeye başladım meyveyi bi sıkıntı yaşamadık ☺️
Gizem1504 Selim_Alparslan aşırı aşırıda yemiyorum valla yesem gam yemeyeceğim😀 kızımda daha çok tatlı tükettim yarın test yaptıracağım inşallah şeker çıkmaz kuzum
Selim_Alparslan Gizem1504 inşallah kuzum içini ferah tut çıksa bile diyet yaparsın inşallah ben yaptırmayacağım seker yuklemesini
Gizem1504 Mrscakir ne yazıkki olumsuz şeyler duyunca kafaya takılıyor bazen :) doktor çok olumsuz değil ama tedbiri almak istediğini söyledi
Cnsyldz Gizem1504 bende şeker yüklemesi Yaptırmadım onun yerine hemoglabin A1c baktırdım sağlık ocağı bile yapıyor geçmişe dönük şekere bakılıyor kanınızdan🥰
hhaziran Gkcnr benim 18-20 hafta arasında suyum fazlaydı sonra normale döndü, bugün ki kontrolde suyumun tekrar fazlalaştığını öğrendim (33+0). Karbonhidrat, meyve, tatlı herşeyi kesmemi istedi doktorum
Selim_Alparslan Gkcnr kuzum ilk oğlum 38+0 da doğdu 3700 kilo . Ikinci oğlumda ne zaman gelirse artık 23 haftalik ama bununda pek duraası yok gibi surekli alttan vuruyor çıkmaya çalışıyor 🤣
Cnsyldz Gizem1504 bu söylediğim şeker yüklemesi yaptırmak istemiyen anneler için hani aklınızda bulunsun 🥰