Canselkayimcak @Mucizemyoldaaa_ Bende Rojin hocaya gidiyordum çok da memnundum doğum paketli hastasiydim 38+5im şuan doğuma bu kadar kısa süre bir anda gitmesi aşırı derecede üzdü resmen ortada kalmış gibi hissettim Merve hoca ile devam ediyorum
5_erkek_annesi Mucizemyoldaaa_ benim maddi durum olsaydı bende çok istiyordum nasip olmadı araba aldık borç var 😃sizin sıkıntı olmuş ya paket alınıp gitmesi inşallah memnun kalırsın canım aynur hocadan 😍
Mucizemyoldaaa_ Pnrms emel keleştemur hocaya başladım iyi gibi geldi bana soğuk felan değil öneririm gitmek istersen
Pnrms Mucizemyoldaaa_ 3 isim verdiler, paket de almıştım aslında. Dediğiniz isimden randevu oluşturayım o zaman 😞 mecbur deneme yanılma yoluyla iyi geleni bulacağız artık. Teşekkür ederim bilgi için
Mucizemyoldaaa_ Pnrms valla kimse kalmadı ki hastanede sigorta sanırım yabancı uyruklu hocaların çalışmasında sıkıntı çıkartıyormuş artık birini seçip onda devam etmek lazım 3 ayım kaldı benim Allah nasip ederse🤲🏻🥹 siz kaç aylıksınız?
Pnrms perapellla yeni gördüm mesajınızı. Merve hocadan başladım sırayla diğer doktorları da denemeyi düşünüyordum ama merve hocanın enerjisini yaklaşımını beğendim. Onunla devam ediyorum şuan