silabayy kızlar merhaba 9+5deyim dün ultrasonda doktor sol tarafta 5 cmlik bir kist oluştuğunu söyledi, gebelikten önce yoktu böyle bir durum yaşayan var mı ? Sıkıntılı bir durum olur mu ?
Selenavci63 silabayy canım bende de 6 cm kist vardı en başta şuan küçülmüş 3 cm kalmış sadece hafif ağrı yapabilir onun dışında pek bir sıkıntı olmaz