Selamlar happymom anneleri. Cumartesi günü Allahın izniyle doğuma gidiyorum hepinizden dualarınızı rica ediyorum💓 sizde evlatlarınıza sağlıkla kavuşmanız dileğiyle. Şimdi konumuza gelecek olursak ben hastanede ve doğum sonrası eve gelen gidene ikram edebilmek için bebek çikolatası almak istiyordum. Hatta burda bir başlığın altında alan annelerin önerdiği bir sayfadan perşembe günü akşam sipariş verdim 100 adet metal kutuda etiketli isimli çikolata. Ve tamda önerildiği gibi geldi iyi ki almışım tadına baktım pe..lt’in çikolatasına benziyor tadı gramajı biraz az ince gibi ancak hem paketlemesi sağlam hemde etiket düzgün yapılmış hemde çikolatası taze. Öneri arıyorsanız sizinde aklınızda bulunsun kakao ağacı sayfanın adı görsel nasıl eklenir bilmiyorum o yüzden ekleyemedim