Lovelavi bende 14 haftalığın bir yandan park beşik araştırıyorum bir yandan bebek arabası. Karar vermesi hiç kolay değilmiş. Çok yorum okudum park yatak büyük rahatlık diyorlar. 1 yaşına gelince oda yapıcaz, hazır olduğunda odasına da geçer diye düşündüm. Park yatak baya pratik, kaldırması, bagaja sığması. Anne yanı olan modelleri tercih ediliyor. Benim görüp kumaşını beğendiğim prego elips oldu. Elips plus modeli de var. Ayakları ahşap kaplama, kumaşı kaliteli ağır duruyordu farkını gördük yani yan yana tüm beşikler arasında. Daha uygun fiyatlı holmer dönenceli beşiği beğendim. Sadece internette görebildim ama yorumları güzeldi. Baya da yan gözü var. Fiyatı 3500dü. Prego 7500-10000 arasında. Yoyko ve kraft beşikleri de beğenilmiş. Yine kraft daha iyi gibi geldi bana. Yoyko görüntü iyi ama kalitesine emin olmadım.