Kızlar merhaba bugün itibari ile 36. Haftaya girdik çok şükür benim 3 4 gündür karnım inanılmaz kasılıyo taş kesiliyo bebek toplanıyor galiba pek anlamıyorum ama kramp gibi acıyor her sertleştiğinde hareketleride gayet normal bide vajina girişi bide kasık tarafı vajinaya doğru içten içe bi sancımsı bişe var değişik normal mi