Fahriye41 tüp bağlamayı 30 yaş aşağisına yapmıyorlar eğer 30 yaş altındaysan 4-5 çocuk varsa bağliyorlar
Benimde iki tane var ben çocuk yine düşünüyorum ama önce miniklerimi büyütüp okula göndereyim sonra allah nasip ederse
Büyük ihtimalle spirali çıkarıp iğne kullanacağım daha önce kullanmiştim kafam rahattı