Kızçelerrr 38+1 iz kız bebek makat geliş doğum pozisyonu almadı ntsde sancı 100 de bir kaç dakika sabit kaldı daha sonra 85 82 arası gitti geldi ama doktor eve gönderdi haftaya gel dedi biraz sancım var şimdi de farklı bir hastaneye gitcem şimdi ki hastane fazla ilgilenmediği için suyum falan gelmesini mi bekleyim yoksa sancım artınca mı gidiyim çok panik oldum