Yareninannesii Durumlar nasıl sizde bende sadece migde bulantısı ve göğüs şişmesi var birdahaki randevuya ne zaman gideceksiniz 1 ay sonra tekrardan görüşürüz demişti doktor diğer ayın sonunda gitsem cinsiyetine öğrenirmiyim acaba🥲🥹
ElvinEmineeee Yareninannesii bende 9+4haftaligim doktor haziranin20de hel dedi .o zaman cinsiyetide soyleyeckmis inşallah 🙏🥰🧿
Koala_ Yareninannesii bende 10 haftalık hamileyim bugün itibariyle Allah izin verirse bebislerimiz aynı haftada doğacaklar 🤗 doktorunuz fetal dna tavsiye etti mi son kontrolünüzde? Bizde 3 hafta sonra görüsücez tekrar ve fetal DNA testi için kan alınacak.
Yareninannesii ElvinEmineeee bende bu ayın 20 sinde gitmiştim önümüzdeki ayın 20 si. Veya 25 I gibi gitmeyi düşünüyorum hayırlısıyla 🥰🥹sizin durumunuz nasıl
ElvinEmineeee Yareninannesii sizede hayirli olsun canim.durum şükür iyi .evde bir yaşında kizim inna hamieligimin nasil gecdiyini bile fark etmiyorum.tum gun kizimin pesindeyim😅bi tek mide bulantim var belirti olarak.aclikdan oluyorum😂
Yareninannesii ElvinEmineeee bende ilaç kullanıyorum migde bulantısı icin birsey yiyemiyorum 2 kilo vermiştim 2 hafta içinde
Yareninannesii Koala_ en son gittiğim öyle birsey demedi doktor Ama ben yaptırmam o kadar para vermem yanı ilk kızımda sadece 2 Li test yaptırdım diğerlerine gerek duymadı doktor bi sıkıntı çıkmadı cok şükür bu seferde yaptırmam doktor kötü birsey söylemedikten sonra
ElvinEmineeee Yareninannesii bende gecen hafta olcdum 2kilo vermisim .bu ilk 3 .4ay boyle oluyor sonra rahatliyorsun .ve asiri yemek istiyorsun o zamnada kiloyla mucadele ediyorsun