Atnc Herkese merhaba 17+4 haftalık hamileyim CRP (37,69) çıktı. Bu şekilde yüksek olan var mı acaba doktoruma attım sonuçları henüz geri dönüş yapmadı tedirgin oldum bende
MervEslinArden Atnc Geçmiş olsun antibiyotik başlatır benimde son haftalar yükselmişti crp antibiyotikle elhamdülillah atlattım
Supermom488 Atnc merhaba enfeksiyondan kaynaklı ilaç verir büyük ihtimalle ya toz şase yada fitil verir düşmesi için bol bol su için sulariniza limon atın c vitamini tüketin
efsanee_ Atnc 18+1 bnmde her kontrolde yüksek çıkıyor. Dün 23.1 çıktı dr ulaşamadım bnde . Siz ulaştınız mı ne dedi.
Atnc efsanee_ geçmiş olsun doktorum dün idrar baktırmamı istedi başka bişey söylemedi ben dün akşam acile gittim tekrar baktırdım 21 çıktı idrar da temiz çıktı doktoruma gönderdim henüz dönüş yapmadı