Elif3419 Mrvyb kaçıncı dakkada çektin fotoyu canım gölge var gibi ama test bozuk gibime geldi elinde test varsa tekrarla istersen
Mrvyb Aslında 24ünde gelmesi gerekiyordu ama 19unda geldi 20 21de kahverengi lekelenmeye döndü ve bitti sonrasında sağ kasığım ağrımaya başladı bacağıma vurdu belim ağrıyo alt karnım aşırı şişti forumları okuyunca şüphelendim oyüzden test yaptım
Mrvyb Elif3419 Birini 8. Dk diğerinide 10. Dk çektim ilk idrarla yaptım Bakınca görünmüyo gibi oluyo ama telefondan flaşla çekince banada silik gölge var gibi geldi ama tecrübesizim ilk olucak oyüzden sormak istedim
Elif3419 Mrvyb anladım canım inşallah vardır🌸 ama etrafı pembelik var diye bozuk diye düşündüm yoksa silik görünüyor gördüm onu tekrar yapsan daha iyi olur
Mrvyb Onurbanuu Şuan yok ama evet o testle yaptım daha öncesinde yaptığımda hiç iz görünmüyordu Hemen mi yapmam daha iyi yoksa bir kaç gün geçince daha mı net olur