Aaayseeert Hafta da bebeğimin kalp atışı durmuş tüp bebekti çok üzgünüm böyle olanlar kürtaj mı oldunuz nasıl oldu acaba süreç
Minnakpopus Aaayseeert süreçle ilgili bir fikrim yok ama çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Allahım tez zamanda en hayırlı sağlıklı şekilde çiçeklendirsin seni 🌸 önce karnını doldursun sonra kucağına almayı nasip etsin inşallah.
Ftrhn Aaayseeert ben 2 kez yaşadım kuzum evet kürtaj oldum. Lütfen kürtaj esnasında baygın olun. Beni ilkinde araştırma hastanesi bayıltma dan yaptı deney gibi kullandılar çok zordu. Ama 2. Özelde oldu hiç bir şey anlamadım 10 dk sürdü
neanladinyurdagul Aaayseeert ya 20 mayısta yeni küretaj oldum . Vakumlu yaparıx dediyse boyutu küçük ozaman . Allah kolaylıklar versin canım benim çok geçmiş olsun .
Aaayseeert Ftrhn bana kürtaj olarak değil de vakumlu bi şey varmış onunla yapabiliriz dedi o farklı bi şey mi oluyor biliyor musunuz
Ftrhn Aaayseeert hiç bilmiyorum canım benim. Allahım kolaylık versin inşallah. Sağlıkla bir daha nasip olsun inşallah 🩷
Aaayseeert neanladinyurdagul teşekkür ederim evet bebek küçükmüş ondan vakumlu dedi sanırım bende tam bilmiyorum