Pinaraydin_2969 Çok şükür bir sene önce kürtaj olmuştum. Sağlıksız gebelikti. Bugün doktora gittim sata göre 7 haftalikti ama doktor 10 gün geç döllenme olmuş dedi. O kadar mutluyum ki üç hafta sonra muayeneye gideceğim tekrar kalp atışı için.
ppmerlina Pinaraydin_2969 o şimdi bir mercimek tanesinden bile küçük 🥰🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🤲🏼
Pinaraydin_2969 ppmerlina Ayy amin inşallah. Doktora muayeneden çıkana kadar sordum bebek var değil mi diye 🥲 adet tarini değiştirelim sıkıntı olmasın dedi sadece geç oluşmuş adet tarihine göre 🫠
ppmerlina Pinaraydin_2969 oy annesiiii daha bebişini göremezsin kese içinde. Toz tanesi gibi şu an 🤣🤣 Şanslıysan 6.haftada minik bir pırıltı şeklinde görebilirsin. Genelde 7.haftadan sonra gözüküyor ama ☺️
Pinaraydin_2969 ppmerlina Kese içerisinde nokta kadar bir beyazlık var 🫠 doktor bebeğin olduğunu söyledi ama küçücük üç hafta sonra gel dedi tekrar. Bu geç döllenme ile ilgili sıkıntı olabilir mi acaba diye düşünüyordum ama olmaz tarihi değiştirelim dedi. Ya zaten adetlerim de düzensiz benim
ppmerlina Pinaraydin_2969 işte o nokta senin bebişinnn Hayır aşkım geç döllenme bebek için bir sorun değil. Yani gelişim gereliği tarzında bir şey düşünme sakın. Bebeğin yine haftası gelince doğacak inşallah
ppmerlina Pinaraydin_2969 Yok ☺️ doktorumuz bu ay sonunda gel cinsiyeti öğreniriz demişti ama ilk başlarda çok yanılma payı var
ppmerlina Pinaraydin_2969 doğum anında cinsiyeti değişenler var biliyor musun ay çok kötü yaaaa 🤣🤣 bu arada benim de adım pınar 🥰
ssnur Ay kızlar günler geçmiyor resmen çok evham yapıyorum ya bir şey olduysa diye siz kendinizi nasıl temkin ediyosunuz ya 😭 6+3 bu arada cuma kalp atışı için gidicem
ppmerlina ssnur ay evet o bende de var ya acaba iyi mi acaba yaşıyor mu… çünkü daha tekme hissetmiyorum bir şey hissetmiyorum… ama kanama görmediğimiz müddetçe sorun yok evelallah