Merhaba hamişler. 17+5te dörtlü tarama yaptırdım. Diğer sonuçlar düşük riskli grupta ama trizomi 21 sonucu 819da 1. Düşük riske yakın bir rakam ama biz annelerin klasik durumu sanırım evhamlı olmak 🤗 aramızda buna yakın sonuç görüp bebeğini kucağına alan deneyimli bir anne var mı?