Wewe Hanımlar, 34+0 ım dün geceden beri regli ağrısı yaşıyorum. Kanama vs bir şey yok. Bu ağrı neden olur ? Biraz korkmaya başladım
senatss Wewe 32 haftalık olduk bizde 2 gün önce acile gittim o yüzden nst de düzensiz sancı çıktı benşm de ara ara yokluyorlar artık sanırım
Wewe SudeNazz9 Gebeskaplumbagaa senatss Ee kızlar yani doğum sebebi değil değil mi bu şimdi. Ağrıyı çekicez yatıcaz mı? Ben tamamım yeterki sorun olmasın
Gebeskaplumbagaa Bana da oluyor tüm gün sürüyor. 34. Haftadayım. Doktorum dinlen ılık duş al bol su iç vs diyor. Ilık duş iyi geliyor genelde
senatss Wewe bana ağrılarını takip et sıklaşırsa yada kanama su gelirse gel hemen dedi evet sancı çekiyoruz ama doğum başlamış değil belleyecez
Gebeskaplumbagaa Wewe vücut kendisini doguma hazırlıyor bu agrıların sebebi o diye biliyorum o yüzden dinlenmekten baska yapacak bir şey yok 🙂