Kızlar bugün 32 haftalığız dün gece ara ara adet ağrısı hissettim sanki kanama falan olacak gibi korktum ama bugün iyiyim geçen hafta nst girdim hiç sancım çıkmadı rahim ağzı kapalıydı .
Artım bu ayda ağrılar başlar mı anneme sordum ay ağrısı olur artık dedi şuan herhangi bi şey yok sizde de oluyor mu aynı haftada olanlar