Tulaysavas1995 Kızlar adetim 5 Haziran ama ben dayanamadım yaptım çokda beklemedim. Bakarken bi kaç dakiki için de gözle zor gözükecek şekilde siliklik var ama kurumamı bilmem de yani kuramadan da gözüküyordu sizce https://share.icloud.com/photos/07fUjLgMkNeRXSzgAoVUDoMkw
neanladinyurdagul Nur8893 Tulaysavas1995 yani Bir k gün bekle bence tekrar yap sabah kesinleştir kan ver .
Tulaysavas1995 Hnmli evet bende görüyordum da işte kafam karıştı dün akşam da yapmıştım onda da çizgi olmuşmuş sabah gördüm bakınca kuruma olabilir mi diye düşündüm
Nur8893 Tulaysavas1995 Testin markası da önemli bazı testler problemli biliyorsundur . Gönlüne göre olsun inşallah🙂