Minigim_ben1 Kızlar 15 günlük bebeğim var emziriyorum mama veriyorum ama kilo almıyor 3760 gram doğdu 3560 kiloda şuan morelim çok bozuluyor
crazyymom Minigim_ben1 canim doğduktan sonra bebeklerde bizim gibi ödem attığı için kilo kaybı yaşıyor. Büyük ihtimalle 1 hafta içinde eski kilosuna döner yani almıyor değil. Yinede kontrole götür düzenli takip et eğer almazsa doymuyodur. Mama takviyesi yapabilirsin. Mesela emdikten sonra sürekli kusarsa Buda kilo kaybına işarettir. Dediğim gibi önce düzenli olarak takip et her hafta kaç gram aldığına bak eğer ilerleme yoksa bunları takip et
Semaen Minigim_ben1 daha 15 günlük annesi hastanede işk dogdugunda bi tartıyolar bir gün sonra gene tartıyolar dpgum kilosu düşmüş oluyo 1 ay emzirme adapte olma derken cok kilo alamıyolar zaten şöyle düşün eger bebegin kilo veriyor olsaydı sarılık olurdu
Balbebek012 Minigim_ben1 anladım merak etmeyin annesi sonuçlardan sonra zaten doktor size yapmanız gerekeni de söyler sağlıkla büyüsün bebiş
Balbebek012 Buse4161 kaka yapması İyi bir şey zaten kaka yapıyor olsa bile yine de kilo alması lazım başka bir şey var zaten doktor kan testinden sonra söyler
KLORAKHANIM Buse4161 kakayla alakası yok benim kızım her emmede kaka yapardı daha mememdeyken başlardı ama kilo alımı çok iyiydi Muhtemelen doğum kilosundan hesaplıyor çıkış kilosundan degil o yüzden diye düşünüyorum