Kbr-cnbrc kesinlikle öyle insan kaderinden öteye gidemiyor. Erken doğumum var 24+1 de kaybettim bebeğimi. Şimdi tekrar hamileyim. Serklaja yanaşmadı doktorlar. Bir daha gebe kalırsam kesinlikle serklaj olucam diyordum bir de. 15 te uzunluk 33 mm di. 16 da 35mm. 12. Haftadan bu yana sabah akşam Progestan fitil kullanıyorum üstelik. Doktorum israrla normal diyor. Burda 20 küsürlü haftalara gelip 30 küsür olanlara kısa deyince doktorlar endişeleniyorum haliyle. Bence benim doktorum beni korkutmamak için böyle söylüyor