ArasveAnnesi21 Selin3434 evet epey var çünkü bende nst girdiğimde en fazla 40 orda duruyor ve yok diyor doktor sizin epey yüksek Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲🥰
Selin3434 deletedmom43191 doktor 1 saat sonra tekrar gel nst çekicez dedi yatıstan falan bahsetmedi hiç
Selin3434 ArasveAnnesi21 Amin benim önceki doğumlarım sezeryan hiç ağrı hissetmiyorum doktor da çok sakindi anlamadım tekrar çekilcek
Selin3434 deletedmom43191 yok tekrar cekildi onda sancı çıkmadı ama doktor anesteziyoloji yönlendirdi hazır olsun ağrın olursa acile gelirsin dedi