Kubrr_ Azrbaycanda yaşıyorum bendede aşırı gaz var. Doktor papaverin diye fitil verdi. Makata uygulamalı. Çok yardımcı oluyor. Sal gitsin sende . Gebelikten ömce hiç yoktu, şimdimo kadar gazım oluyorki çok utanıyorum. Evde tüm gün yalnız olmam işi kolaylaştırıyor