okbr devlette battalgazi hastanesinde çiğdem aslan var ,çok soğuk görünen bir doktor ama işini gerçekten iyi yaptığına inanıyorum, daha önce özelde calisiyorken gidiyordum ,bu yıl battalgazi devlet hastanesinde ,onu öneririm, özelde de ben hamileligimin başında park hospitalde Aynur hanım vardı ona takipliydim daha sonra gitti diye ben de devlette devam attım ama aynı hastanede sevgi hanım var park hospitalde onu da çok önerdiler ancak ben fiyatlardan sonra devlette devam ettim ,bu iki doktoru öneririm